єภ ﻮüzєl ђєקรเ รเtє$

göz∂є&şυℓє&asena&Yağmur :)
 
AnasayfaKayıt OlPortalliÜye ListesiGiriş yap

Paylaş | 
 

 photoshop cs3

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: photoshop cs3   Paz Kas. 18, 2007 10:07 am

rapidshare.com 00_Adobe_Photoshop_CS3_Lite_00_TDM_.zip

buyrun cnm biz resimleri buradan yapıoz kullanamazsanız bize söyliin bizyardımcı oluruz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
LoLiPoP__ŞhEkEr
ChAtLaK ErEnCi AdMiN
 ChAtLaK ErEnCi AdMiN
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 2022
Yaş : 21
NeRdEn : MaRdİn/mİdYaT
yaş : 12
siteyi beğendinmi(lütfen açık olun) : EwEt hemde çok
Kayıt tarihi : 29/05/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Paz Kas. 18, 2007 10:09 am

evt arkadaşla çok güzel bi programmm ben imzaları fln hep bu prgramdan yapıyomm

_________________


imzalarım bana aittir çalmayın karışmam
Smile(:LoLiPoP ŞhEkEr EğLeNcE ÇhEkEr Smile(:

bazen inatçı bazen şakacı bazen deli ama hep ÇhAtLaK]
SmileÇhatLak Kirmtim YkLşmyn Kfnıza Dşrm:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hepsisg.zikforum.com
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Ptsi Kas. 19, 2007 11:49 am

çok güselbi program tavsiye ederim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
LoLiPoP__ŞhEkEr
ChAtLaK ErEnCi AdMiN
 ChAtLaK ErEnCi AdMiN
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 2022
Yaş : 21
NeRdEn : MaRdİn/mİdYaT
yaş : 12
siteyi beğendinmi(lütfen açık olun) : EwEt hemde çok
Kayıt tarihi : 29/05/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Salı Kas. 20, 2007 4:13 am

bende

_________________


imzalarım bana aittir çalmayın karışmam
Smile(:LoLiPoP ŞhEkEr EğLeNcE ÇhEkEr Smile(:

bazen inatçı bazen şakacı bazen deli ama hep ÇhAtLaK]
SmileÇhatLak Kirmtim YkLşmyn Kfnıza Dşrm:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hepsisg.zikforum.com
HaYVaN-DeLiS!
ErEnJi sİtE BAğImLıSı!!
ErEnJi sİtE BAğImLıSı!!
avatar

Mesaj Sayısı : 111
NeRdEn : YaSeMiNCi GiRL!!
Kayıt tarihi : 13/11/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   C.tesi Ara. 01, 2007 6:37 am

bir örnek koyarmısınız scratch
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hepsisg.zikforum.com
LoLiPoP__ŞhEkEr
ChAtLaK ErEnCi AdMiN
 ChAtLaK ErEnCi AdMiN
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 2022
Yaş : 21
NeRdEn : MaRdİn/mİdYaT
yaş : 12
siteyi beğendinmi(lütfen açık olun) : EwEt hemde çok
Kayıt tarihi : 29/05/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   C.tesi Ara. 01, 2007 10:02 am

bnm imzalarıma bak

_________________


imzalarım bana aittir çalmayın karışmam
Smile(:LoLiPoP ŞhEkEr EğLeNcE ÇhEkEr Smile(:

bazen inatçı bazen şakacı bazen deli ama hep ÇhAtLaK]
SmileÇhatLak Kirmtim YkLşmyn Kfnıza Dşrm:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hepsisg.zikforum.com
HaYVaN-DeLiS!
ErEnJi sİtE BAğImLıSı!!
ErEnJi sİtE BAğImLıSı!!
avatar

Mesaj Sayısı : 111
NeRdEn : YaSeMiNCi GiRL!!
Kayıt tarihi : 13/11/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Paz Ara. 02, 2007 1:16 am

inderemedim çok uzun sürüyomuş pale Crying or Very sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hepsisg.zikforum.com
LoLiPoP__ŞhEkEr
ChAtLaK ErEnCi AdMiN
 ChAtLaK ErEnCi AdMiN
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 2022
Yaş : 21
NeRdEn : MaRdİn/mİdYaT
yaş : 12
siteyi beğendinmi(lütfen açık olun) : EwEt hemde çok
Kayıt tarihi : 29/05/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Paz Ara. 02, 2007 6:05 am

ya bde hiç uzun sürmedii ama herkess çok uzun sürüyoo diyo neden anlamdım bende hemen indi

_________________


imzalarım bana aittir çalmayın karışmam
Smile(:LoLiPoP ŞhEkEr EğLeNcE ÇhEkEr Smile(:

bazen inatçı bazen şakacı bazen deli ama hep ÇhAtLaK]
SmileÇhatLak Kirmtim YkLşmyn Kfnıza Dşrm:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hepsisg.zikforum.com
HaYVaN-DeLiS!
ErEnJi sİtE BAğImLıSı!!
ErEnJi sİtE BAğImLıSı!!
avatar

Mesaj Sayısı : 111
NeRdEn : YaSeMiNCi GiRL!!
Kayıt tarihi : 13/11/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Paz Ara. 02, 2007 10:45 am

çünkü 3 saat falan sürüyo yazıyo Sad
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hepsisg.zikforum.com
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Paz Ara. 02, 2007 10:58 am

hyr yaaa 15-20 dk falan sürüyo oda çokgeniş biprogram olmasından bi de çok yer kaplamıo
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
HaYVaN-DeLiS!
ErEnJi sİtE BAğImLıSı!!
ErEnJi sİtE BAğImLıSı!!
avatar

Mesaj Sayısı : 111
NeRdEn : YaSeMiNCi GiRL!!
Kayıt tarihi : 13/11/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Ptsi Ara. 03, 2007 4:07 am

öylemi Cool
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hepsisg.zikforum.com
LoLiPoP__ŞhEkEr
ChAtLaK ErEnCi AdMiN
 ChAtLaK ErEnCi AdMiN
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 2022
Yaş : 21
NeRdEn : MaRdİn/mİdYaT
yaş : 12
siteyi beğendinmi(lütfen açık olun) : EwEt hemde çok
Kayıt tarihi : 29/05/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Ptsi Ara. 03, 2007 5:15 am

evt ya çok az sürüyo herkes çokuzun sürüyo dedi ama bende çok az sürdü

_________________


imzalarım bana aittir çalmayın karışmam
Smile(:LoLiPoP ŞhEkEr EğLeNcE ÇhEkEr Smile(:

bazen inatçı bazen şakacı bazen deli ama hep ÇhAtLaK]
SmileÇhatLak Kirmtim YkLşmyn Kfnıza Dşrm:)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hepsisg.zikforum.com
HaYVaN-DeLiS!
ErEnJi sİtE BAğImLıSı!!
ErEnJi sİtE BAğImLıSı!!
avatar

Mesaj Sayısı : 111
NeRdEn : YaSeMiNCi GiRL!!
Kayıt tarihi : 13/11/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Ptsi Ara. 03, 2007 5:25 am

babam gelsin söylerim hemde hemennnnnn silent ya nereye bascaz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://hepsisg.zikforum.com
cemre_aşkısı_gülçin
HaRby-CeMre/GüLÇin-ji AdMöN
HaRby-CeMre/GüLÇin-ji AdMöN
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 124
Yaş : 24
NeRdEn : JeLiBoN-JuDaN
yaş : 15
siteyi beğendinmi(lütfen açık olun) : EfT
Kayıt tarihi : 30/12/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Ptsi Ara. 31, 2007 9:05 am

kendimi bildim bileli kullanıorum hatta sitenin şuanki logolarını onunla yaptım
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://maniakhepsiciler.forumzen.com/
deniz_ebru
Site bağımlısı
Site bağımlısı
avatar

Mesaj Sayısı : 82
Kayıt tarihi : 06/06/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Ptsi Ocak 07, 2008 6:51 am

YA BU SİTEDEN NAsıl indirioz yaaa pale
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Perş. Ocak 17, 2008 12:59 pm

cnmlink e tıklıcaksın sonra bisayfaaçılcak oradaçıkan birtabloda free yazcaak ona tıklıcaksın sonra yeniden bi sayfa açılcak orada örn:1.5 minutes yazıo ya onun 0 olmasını bekliceksin sonra seçenekler çıkcak onları hiç elleme orada kod. olcak örn:J5UX gibi orada yazan kod.u boş olanyereyazcaksın download diceksinsonra bi programgibi bişiy çıkcak onada çalıştır diceksin
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
deniz_ebru
Site bağımlısı
Site bağımlısı
avatar

Mesaj Sayısı : 82
Kayıt tarihi : 06/06/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Perş. Ocak 17, 2008 1:26 pm

offfff saol ama baya karmşıkmış:S
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
GüLçİn&ŞeYmA
gülçinsiz bir hiç ve feji gülçinci mod
gülçinsiz bir hiç ve feji gülçinci mod
avatar

Mesaj Sayısı : 172
Kayıt tarihi : 14/06/07

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Paz Ocak 20, 2008 9:56 am

valla bnm ablam sağolsunn ne güzel benden önce her programı indiriyo bnm indirmem gerek kalmıyoo

ama süper bi programmm herkese tavsiye ederim
sorunlarınızı buray yazabilirsinn
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Misafir
Misafir
avatar


MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Paz Ocak 20, 2008 10:10 am

evet cnm bayağı kerışık ilk bnde buradan indiremem demiştimde iniomuş indirebilminmi bari
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
CeReN
Co aDmİn!!.
Co aDmİn!!.
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 220
Yaş : 27
NeRdEn : ist
yaş : 12
siteyi beğendinmi(lütfen açık olun) : çok
Kayıt tarihi : 06/01/08

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   C.tesi Ocak 26, 2008 7:35 am

saol cnmmm
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
şekerfeyzanur
yaseminist mod.
 yaseminist mod.
avatar

Kadın
Mesaj Sayısı : 188
Yaş : 22
NeRdEn : vandan
yaş : 13
siteyi beğendinmi(lütfen açık olun) : evet
Kayıt tarihi : 18/01/08

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Paz Ocak 27, 2008 12:44 am

ya bunu nasıl kullanıyoruz. anlatır mısınız?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
http://www.winxclub.forum6.biz
_beyza_
yaseminist mod.
 yaseminist mod.
avatar

Mesaj Sayısı : 277
NeRdEn : adanalıyık
Kayıt tarihi : 06/06/08

MesajKonu: Geri: photoshop cs3   Salı Haz. 10, 2008 11:37 am

saol
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
photoshop cs3
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
єภ ﻮüzєl ђєקรเ รเtє$ :: ArŞiv :: ArŞiV KuTuSu-
Buraya geçin: